2020年1月31日 星期五

險些葬身火海--閱文集團

當初咩都唔識,有一日突然聽講騰訊會分拆旗下公司閱文上市,當時好多人都話呢隻實賺,禁我當然無抽,而且在那時已經有新聞說超額認購逾620倍,感覺多人買應該好穩陣,而且個陣我真系唔知呢間公司做咩,只系知道騰訊拆得出黎應該系好野黎.
  正式掛牌當天閱文開報90蚊,個陣都估唔到已經比招股價升左禁多,而且每分鐘睇住見到佢系每分鐘都系1蚊1蚊禁升上去,有時2蚊禁升上去,朋友比我早入100蚊左右入手,而我就105蚊左右入市,之後閱文升勢開始放緩,愈升愈慢 甚至有些少倒退,之後整天都系保持住我購入既差不多價位,但我當時心諗只系短炒,驚炒作過後會大跌,慶幸第二天開市反而又升左一陣,立馬放出,好彩沒有輸掉,但系經此一役,當時做野真系無晒心機,而且個心好不安,怦怦禁跳,實在太驚了.
   從此買股真系覺得買股票要做足功課,起碼要知道間企業系做d咩業務.
    而經過幾年後既閱文集團股價如下$32.55

沒有留言:

張貼留言